June 17, 2010

One Last....

....Paper

One last paper, that is. Bukan one last breath lagi. Isnin nanti. Bukan sekarang. HAHA. 
Aaa tak sabar nya nak habis exam, pastu boleh tutup buku buat...err selama-lamanya ke? Buku resepi kena buka jugak, kalau tak macam mana nak masak. HAHA lagi. 
Lagipun, kalau otak berkarat nanti macam mana? Siapa nak gilapkan. Nak harapkan berus besi kat dapur tu? Kompom tak ada efek, erghhh bertambah kecai otak adalah. HAHA engkau mengarut apa neh @_#

Seronok, seronok. One last bumper, and I'm good to go. Err go where? Go anywhere. Ke tandas (urrggh macam takde tempat lain), ke pasar beli ikan dan dot dot dot. Go lah anywhere pun. ISA pun boleh. Bukan tempat tahanan tu eh. ISA kat sini maksudnya 'Ikut Suka Ai'. HAHAHAHA.

Dahlah. Aku merepek je, tak ade perkembangan otak langsung. 



Kenangan itu.


  Zaman yang bakal berlalu.


My 'Edward Cullen' *wink* *wink*



Thinking back, i seriously didn't know how i managed to get through all these. 
A mountain of materials to revise with a load of stress, how is it even possible?
Thank You God for easing all the way through this. 
Thank You Beloved Husband for the support and the comfort you gave me. 
I'm happy I'm almost there. 
It's never been easy for me.
And with the precious 'gift' You gave us, I feel so blessed.
Alhamdulillah.
Thank You, dear Allah.

No comments: